کاربر گرامی، لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی دارلین به دقت مطالعه فرمایید. ورود کاربران به وبسایت دارلین و استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات دارلین است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دارلین از سوی کاربر است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای دارلین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای دارلین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دارلین اقدام کند.
روز کاری: شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران. کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
پیگیری سفارش: کلیه سفارشهای ثبت شده به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیشفاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند.
موجودی کالا: در صورتی که موجودی محصولی در دارلین به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دارلین محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
عودت وجه: در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید (مانند اتمام موجودی یا انصراف مشتری)، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
اطلاعات کاربری: کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
تحویل سفارش: تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافینت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
محدودیت تعداد: در صورت ثبت سفارشاتی با تعداد اقلام بالا (بیش از مصرف شخصی)، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط دارلین بررسی و تایید شود.
دارلین همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شرکتهای حمل و نقل معتبر (پست، تیپاکس و…) و اعلام بارنامه به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دارلین اطلاع داده شود.
دارلین تضمین میکند که کالای ارسالی سالم و با اصالت است. در صورتی که کالای دریافتی دارای ایراد فنی یا مغایرت ظاهری باشد، مشتری میتواند طبق قوانین “رویه بازگرداندن کالا” اقدام نماید.
هدف از ایجاد بخش نظرات در دارلین، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولات است. نظرات باید فارسی، مرتبط با محصول و دور از توهین باشند. دارلین در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد.
سیاست قیمتگذاری در دارلین مبتنی بر اصول مشتریمداری و احترام به حقوق مصرفکننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دارلین قیمتهای خردهفروشی است. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند.
دارلین در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی دارلین اطلاع دهید.
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه (مانند سیل، زلزله و…)، دارلین هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
راههای ارتباطی تلفن تماس: 09926277105 ایمیل سازمانی: info@darlene.ir
اگر همین الان توی دارلین عضو بشی، 20,000 تومان اعتبار هدیه برای خرید اول میگیری.
*فقط در صورت عضویت با استفاده از شماره تلفن