هزینه ارسال شما رایگان شد... با خیال راحت خرید کنید!

شرایط و رویه بازگرداندن کالا در دارلین

 

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‌های فروشگاه اینترنتی دارلین بوده است. ما در این راستا می‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این، ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند (مانند قاب گوشی، محافظ صفحه، کابل و…) دارای ضمانت سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا می‌شوند.

 

 

شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا

 

۱. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

 

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناسان دارلین اطلاع داده شود.

  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دارلین بازگردانده شود.

  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی (و ظاهری) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏‏شود.

 

۲. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

 

  • وجود مغایرت (مثل رنگ اشتباه، مدل اشتباه گوشی و…) باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش دارلین اطلاع داده شود.

  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است (مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی جعبه)، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

۳. اگر مشتری از خرید خود منصرف شود (انصراف از خرید):

 

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات دارلین اطلاع داده شود.

  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

  • در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمب) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

  • توجه: لطفاً دقت داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

  • در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 

۴. اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

 

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دارلین اطلاع داده شود.

  • با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.


 

مراحل بازگرداندن کالا

 

  1. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

  2. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دارلین جداً، خودداری کنید.

  3. برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

  4. فاکتور را داخل بسته بگذارید. پشت فاکتور، دلیل بازگشت کالا را بنویسید.

  5. اگر کالا را با پست پیشتاز ارسال می‌کنید، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

 

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش دارلین برسد، هزینه ارسال به عهده دارلین است.

  • در صورت انصراف از خرید، یا عدم تایید ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دارلین، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

 

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 

  • کارشناسان خدمات پس از فروش دارلین ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

  • در صورت نیاز به استرداد وجه، مبلغ حداکثر طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.


راه‌های ارتباطی جهت هماهنگی بازگشت کالا: 📞 تلفن تماس: 09926277105 📧 ایمیل: info@darlene.ir

فرصت رو از دست نده!

اگر همین الان توی دارلین عضو بشی، 20,000 تومان اعتبار هدیه برای خرید اول میگیری.

60

*فقط در صورت عضویت با استفاده از شماره تلفن

لطفاً شماره تلفن خود را وارد کنید

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت
رهگیری سفارشات