پاسخ به سوالات پرتکرار

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
در وبسایت روی گزینه “ورود ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل، ثبتنام خود را انجام دهید. (کد فعالسازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد کردن کد فعالسازی، ثبتنام انجام میشود. سپس روی گزینه اطلاعات حساب کاربری، کلیک و اطلاعات خود را تکمیل کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟
پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت آدرس مراجعه نمایید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
به چه حساب کاربری جدید گفته می شود؟
مالک آن مشتری جدید دارلین باشد و حساب کاربری دیگری نداشته باشد.
اولین خرید خود را ثبت نکرده باشد.
جهت مشاهده شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید کلیک کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
برای خرید از دارلین، حتما باید در سایت عضو باشم ؟
خیر. جهت سهولت در انجام خرید و سرعت بخشیدن به امور، فعلا نیاز به ثبت نام نمی باشد.
رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟
روی گزینه “بازنشانی گذرواژه” کلیک کنید.
جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل خود را وارد نمایید.
پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر.
امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد.
اما میتوانید با پیام دادن به دایرکت اینستاگرام و مکالمه با پشتیبانی، درخواست خود را ثبت نمایید.
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
با وارد کردن “نام کاربری و گذرواژه” وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری ” کلیک کرده و در این صفحه اطلاعات خود را ویرایش کنید سپس روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.
پر تکرارترین پرسش ها
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای دارلین بوده است و دارلین در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
مشاهده توضیحات تکمیلی
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
مشاهده توضیحات تکمیلی