پاسخ به سوالات پرتکرار
پر تکرارترین پرسش ها
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای دارلین بوده است و دارلین در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
مشاهده توضیحات تکمیلی
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
بله، مشتریان تهران میتوانند سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنند، فعلا در استان های دیگر این امکان وجود ندارد.
مشاهده توضیحات تکمیلی
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت دارلین شوید.
روی گزینه سفارشها کلیک کنید.
در این قسمت میتوانید سفارش خود را ببینید.
مشاهده توضیحات تکمیلی