کتاب مدل های تغییر رفتار و کاربرد آنها انتشارات خبرگزاری فارس

ویژگی های محصول:
  • برند یا نام سازنده کالا: انتشارات خبرگزاری فارس
  • اصالت کالا: اصل
  • انتشارات: انتشارات خبرگزاری فارس
  • نام نویسنده: اندرو دارنتون
  • مترجم: مهیار حسنی
نمایش بیشتر


تعداد بازدید: 488 بازدید

ناموجود



خبرنویسی پیشرفته؛مهارت های لازم برای روزنامه نگاری در قرن بیست و یکم

نوشتارهای علمی پیرامون عوامل موثر بر رفتار انسان بسیار گسترده و فراوان هستند؛ به طوری که مایو در سال ۲۰۰۷ از آن با صفت “عظیم” یاد کرد و جکسون در سال ۲۰۰۵ آن را “غیر قابل مدیریت” دانست. شواهد این پژوهش از حوزه‌های گوناگونی (به طور خاص از اقتصاد، روانشناسی و جامعه شناسی) برداشت شده‌اند و رفتارهای انسانی بسیار زیادی را پوشش می‌دهند.

برند یا نام سازنده کالاانتشارات خبرگزاری فارس
اصالت کالااصل
انتشاراتانتشارات خبرگزاری فارس
نام نویسندهاندرو دارنتون
مترجممهیار حسنی
سال انتشار1401
شابک978-600-7320-59-4
نوبت چاپاول
تعداد صفحات224
موضوععمومی
زبان نوشتارفارسی
نوع جلدشومیز
قطعرقعی
رده بندی کتابعلوم سیاسی (علوم اجتماعی)
گروه سنیبزرگسال
نوعآموزشی
نوع کاغذسفید ۷۰ گرم
نقد و بررسی ها

نقد و بررسی وجود ندارد.

افزودن نفد و بررسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت